Google analytics

Google analytics jest narzędziem dostarczającym wiedzy o naszej stronie. Za pomocą raportów możemy się dowiedzieć ilu ludzi nas odwiedza lub jakie podstrony są najpopularniesze.

 

raport_podstawo...

Podstawowy raport daje nam informację ile było odwiedzin i ile podston zostało statystycznie przeglądniętych w trakcie odwiedzin. Intersującym wskaźnikiem jest współczynnik odrzuceń.

Współczynnik odrzuceń informuje nas ile osób porzuciło przeglądanie strony, tzn. odwiedziło tylko podstronę do której zotało skierowane.

Jednym z bardziej interesujących podraportów jest przegląd źródła odwiedzin.

raport_zrodla_o...

 

3 główne źródła odwiedzin to :

  • Odwiedziny bezpośrednie ( osoby, które znają nasz adres np. z wizytówki lub odwiedzają naszą stronę kolejny raz )
  • Witryny odsyłające ( osoby, które znalazły adres naszej strony na innej witrynie, np. w katalogu typu panorama firm - wydanie internetowe )
  • Wyszukiwarki ( osoby , które znalazły adres naszej firmy w wyszukiwarce )

 

Raport pokazuje nam również szczegółowo źródła odwiedzin, dzięki czemu możemy sprawdzić czy warto się reklamować np. w internetowym katalogu firm.

 

Jeśli korzystamy z google adwords to możliwa jest analiza wyników kampanii za pośrednictwem google analytics.

raport_kampanie...

 

Ostatnio zmieniany niedziela, 12 styczeń 2014 21:18

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Więcej w tej kategorii:

Początek strony