Zarządzanie Stroną na Facebook
Jeżeli chcemy zarządzać stroną na Facebook to musimy najpierw ją stworzyć
Aby stworzyć stronę należy Kliknąć:
Menu (ikona 9 kropek w prawym górnym rogu)

Nastepnie wchodzimy w Strony

Potem wchodzimy w utwórz stronę po lewej stronie

Przenosi nas wtedy do kreatora stron w którym wypełniamy dane strony w którym wypełniamy takie rzeczy jak:
W tych polach:

Możesz uzupełnić informacje kontaktowe takie jak :
No i to by było na tyle jeśli chodzi zakładanie strony na Facebook
Następnym krokiem bedzie dodanie osób do administracji strony przez facebook
zacznij od upewnienia się ze jesteś zalogowany na konto które ma już uprawnienia administratora (można to sprwadzić przez klikniecie w ikonę swojego zdjęcia profilowego w prawym górnym rogu)

Wejdź na stronę która chcesz edytować przez menu w prawym górnym

potem w strony ( pomarańczowa flaga)

Potem wybieramy stronę w której chcemy dać komuś administratora (W moim przypadku wybór jest jeden)

Wejdź w ustawienia po lewo

W lewym górnym wyszukać dostęp do strony (w wyszukiwarce)

Wchodzimy w tą opcje

I w prawym górnym dodaj nową osobę

No i dodajemy osobę, po wybraniu osoby i przydzieleniu jej administratora osoba którą wybraliśmy ma miesiąc na zaakceptowanie naszego zaproszenia do zarządzania stroną
jeśli nie potrafisz wyszukać osoby której chcesz dodać to niema na to chyba rady trzeba zrobić nowe konto na Facebooku, jeżeli już dojdzie do tej ostateczności to postaraj się żeby konto miało specyficzna nazwę nie np. „Jakub Nowak” albo „Marcin Kowalski” bo to są bardzo popularne nazwiska i imiona wiec w ciężko będzie znaleźć to konto w wyszukiwarce Facebooka